Friday 30 May 2014

[5] Princess Anna - FROZEN
Salam Hari Jumaat semua..Syukur ke hadrat ilahi akhirnya sampai jugak aku kt umah. Alhamdulillah. Lama sangat x balik umah, terlepas homesick aku,huhuh.

 Sampai -sampai rumah je adik - adik x lain dan x bukan tanya macam mana aku lukis potret katun tu,hehe..almaklum baru je stat bisnes melukis potret katun guna tablet, sebelum ni x penah guna. 

Gambar first yang aku cuba lukis gamba adik aku, dalam versi princess anna, cerita animasi yang feymes dengan lagu Let it Go, FROZEN. Aku dah pernah lukis muka adik aku sebelum ni tapi x berapa jd, cuma adjust dan lukis balik muka die. Hasilnya ok la ckit dr sebelum ni. Bile ada tukang mengomen senang ckit gamba ti nak jadi. Kadang - kadang susah jugak bile melukis syok sendiri, gamba x cantik pun bole jadi cantik kat mata pelukis,hehe..

Haha,rasanya tu je la tok hari ni. Potret kartun versi family x mula - mula lagi. Risau jugak asyik tertangguh je. Macam biasa kalau berminat n ada sebarang pertanyaan untuk menempah potret kartun boleh la pm saya ke;

Whatsapp; 0133615693
pm ke facebook; facebook.com/farhan.azmi.14
email; paanazmi.artwork@yahoo.com

p/s ; Hari ni asyik humming lagu 'did you want to build a snowman ' masa drive. Berat nanang btol citer FROZEN nih. 

No comments:

Post a Comment